
Αυτό το σοκολατένιο τσιζκέικ έχει πάρει τη γεύση και τη γλύκα του από φράουλες μαγειρεμένες σαν γλυκό κουταλιού. Οπότε θα πρέπει να ξεκινήσουμε φτιάχνοντας το. Α, και κάτι άλλο, τη βάση την έφτιαξα με κέικ βανίλιας αντί για τριμμένα μπισκότα. Εσείς να την κάνετε όπως σας αρέσει.
Υλικά για ένα τσιζκέικ διαμ. 20-22εκ.
- 500γρ. φράουλες
- 250γρ. ζάχαρη
- Χυμό από μισό λεμόνι
Για τη βάση
- 200γρ. μπισκότα ή κέικ της επιλογής σας σπασμένο σε κομματάκια
- 100γρ. κουβερτούρα ψιλοκομμένη
- 50γρ. Arla κρέμα γάλακτος 35%
Για το cheesecake
- 600γρ. Arla φρέσκο τυρί κρέμα
- 200ml κρέμα γάλακτος
- 250γρ. κουβερτούρα ψιλοκομμένη
- 1 φλιτζάνι γλυκό φράουλα
Εκτέλεση
- Πλένουμε και στεγνώνουμε τις φράουλες. Αφαιρούμε τα κοτσάνια τους και κόβουμε τις μεγάλες στη μέση. Τις μικρότερες τις αφήνουμε ολόκληρες. Τις ρίχνουμε όλες μαζί σε κατσαρόλα, πασπαλίζουμε από πάνω τη ζάχαρη και περιχύνουμε με το χυμό του λεμονιού.
- Τοποθετούμε την κατσαρόλα σε δυνατή φωτιά και μετά την πρώτη δυνατή βράση, χαμηλώνουμε τη φωτιά και βράζουμε τις φράουλες μέχρι να μείνουν με λίγο σιρόπι. Ενδιάμεσα αφαιρούμε τον αφρό που δημιουργείται στην επιφάνεια με τρυπητή κουτάλα. Αφήνουμε το γλυκό να κρυώσει εντελώς πριν το μεταφέρουμε σε δοχείο φύλαξης και το αφήσουμε ψυγείο.
- Για τη βάση του γλυκού: Βάζουμε σε κατσαρολάκι και λιώνουμε την κουβερτούρα μαζί με την κρέμα γάλακτος πάνω σε χαμηλή φωτιά. Την ανακατεύουμε με το κέικ ή τα τριμμένα μπισκότα και στρώνουμε το μείγμα στη βάση μιας φόρμας με αποσπώμενο πάτο, διαμ. 20εκ. Καλό είναι να έχουμε καλύψει τον πάτο και τα πλαϊνά της με χαρτί ψησίματος. Το αφήνουμε στην κατάψυξη για 20 λεπτά.
- Για την κρέμα του cheesecake: Ζεσταίνουμε καλά την κρέμα γάλακτος και ανακατεύουμε μέσα της την ψιλοκομμένη κουβερτούρα μέχρι να λιώσει.
- Ύστερα προσαρμόζουμε το σύρμα στο μίξερ και χτυπάμε το τυρί κρέμα μέχρι να αφρατέψει καλά. Στη συνέχεια προσθέτουμε το μείγμα της λιωμένης κουβερτούρας και το γλυκό φράουλα συνεχίζοντας το χτύπημα μέχρι να πάρουμε ένα ωραίο ομοιογενές μείγμα το οποίο αδειάζουμε πάνω από τη βάση με το κέικ και ισιώνουμε.
- Αφήνουμε το γλυκό στο ψυγείο για 4-5 ώρες τουλάχιστον, μέχρι να σταθεροποιηθεί καλά πριν το ξεφορμάρουμε και το μεταφέρουμε σε πιατέλα σερβιρίσματος. Την τελευταία στιγμή διακοσμούμε την επιφάνειά του με γλυκό φράουλα.
Το καλό γλυκό αξίζει Lurpak
Πρόταση σερβιρίσματος:
Αντί να φορμάρουμε το τσιζκέικ σαν τούρτα, μπορούμε να μεταφέρουμε την κρέμα του σε σακούλα ζαχαροπλαστικής και να το μοιράσουμε σε μπολ ή ποτήρια στα οποία θα έχουμε προηγουμένως μοιράσει κομματάκια κέικ σιροπιασμένα με το σιρόπι του γλυκού.
